20 May 2010

hiburan pula..

Apabila ujung minggu atau malam hari akan aku abiskan dengan menghiburkan diri…bersama rakan-rakan dan keluarga…kalu selama ni dah sekian lama tak tgk bola secara LIVE di stadium (last masa Singapore VS Malaysia kot)..now aku join kaw-kaw pny..asal RED GIANT ade game mst aku terlibat..adakah aku pengurus pasukan?? Ahahaha.. Wat mase baru 2 kali tgk bola dlm masa pektikal nih..mase lwn JOHOR FC and NOGOGHI..kedua2 game tersebut RED GIANT yg menang…!! 4-2 ek…suke..suke..baru2 nih lawan dengan KL tp tak tgk sbb wat kat BKT JALIL..tp masih menang jugak!! Lalalala~ semakin hebat nih…suke…suke…~

Selama kat Skudai, mmg la ssh nak tgk muvi…sebok manjang..now leh la gak tgk 1 muvi kalu dlm seminggu tuh..hihi..dlm bulan mei nih dah tgk cite LOSER wit LANIRON MAN wit MAF..and ROBIN HOOD wit k.an and frenz…sume besh..!! Now sgt tringin nak tgk SHREK…pasti sgt besh…lalala..~

Sabtu or ahad biasenye balik kampong…itu paling saya suke..!! huishhhh...rindu masakan mak...hurm...~ (..now sgt lapar pulak...)

3 comments:

AruE SoLiDGenGSTeR said...

tgk loser elok sgt la...
hahha..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

pasni jom join kitaorang tgk bola.nanti boleh kitaorang jerit "Besar punya" dekat kau.hahaha

~mellankolia~ said...

didi : amboihhhhh...ngutuk abg LOSER ek...ampeh...

razi : kuang ajoooooo...ape yg besau??? ahahahaha