30 September 2010

semangat baru je dtg!


kata cik hati :

haishhh... baru kao sebok nak cari contoh layout ye cik raihana jamila..
bkn ke org lain dah siap lama..
siap dah redo ape yg salah lagik..!!
ko plak first draf pon tak terhasil lagi...
dasat punye kategori malas nih!!

kata tuan badan :

woih, sume ko pny pasal lah! dok sebok homesick lah, sedey la, keciwa lah!!
gua mmg nak wat layout..dah lu HATI gua, nak tanak kne follow..
kalu HATI takmau...takleh jadik punya...


mode : cube menjadi pelajar yg rajin semula! kambate yooooo!!

berikut merupakan contoh-contoh layout yang akan menjadi rujukan saya... konsep tah hape pon tak pikir gi..owh layout, pastu LCP, pastu wat sketchup, pastu wat panel...wah!! aku kne sambung sem depan ke nak siapkan sume nih?? adoiiii....









doakan saya dapat selesaikan kerja saya sebelum final exam menjelma ye....


p/s : bile kunon2 blog dah lawa...saya teruja nak update gak walau tah hape2 pny cite...ahahahhaha

6 comments:

Hunny said...

Chantekkkk!!! Buatkan kita punya blog macam ni boleh??

untuk konsep layout cik ya tu, cik an cadang buat islamic city i city... menarik tu..:)centrenya masjid...:)

peical said...

revitalization of islamic urban city and spaces.

NZ said...

mel jom sama2 kita berjuang!

::mellankolia:: said...

cik hunny : hihi...cantik ke... malu saya...ahahaha
*^_________________^*

cuti ujung sem nnt leh la nak watkan belog u..now takleh..bz katanya..

ur opinion bagos juga..akan cube sy implikasikan dlm layout sy insyallah..hehe...

::mellankolia:: said...

pecal : wah..kao dah pandai conteng2 kat belog haku ye...ahahaha...

::mellankolia:: said...

nona nadz : yeee...mari berjuang.. haissshhh bz lah kite bulan ini!!