01 October 2010

Kawan Itu Penting kan??


tgk gambar di atas.. kami gembira sgt..
senyum dengan ikhlas..
senyum dengan gembira..

kami semua satu kelas di UTM skudai..
kami semakin rapat dari hari ke hari..
byk aktiviti kami telah lakukan bersama..
bersukan...bermain...makan..belajo...aishh..

saya tahu satu hari nnt kami akan berpisah juga tinggalkan bumi UTM ini..
dan memori itu akan kita kenangkan..
saya sayang kawan2 saya..!!

hurm... ni baru sebahagian dari dak2 kelas 4SBW...
yg ade dlm gambar ni hanyalah kami2 yg mengikuti program Planner Student Assembly 2010..
gambar ini telah dirakan oleh Mr. Aizul..
Lokasi adalah Kaed UIA, Gombak...

seronoknya menjadi pelajar kerana saya ada byk kawan..
byk kenalan dan hati utk saya hargai..
mmg saya tak rapat dgn semua org..
tp mereka masih kwn saya..
KAWAN sekali, selamanya KAWAN~
insyallah...

semoga persahabatan kita semua berkekalan selamanya..!!

p/s : tiap hari jupe kawan2..mereka pengganti keluarga kita di sini.. sentiasa ada dan menyokong kita...

No comments: