20 June 2010

selamat hari ABAH ~

SELAMAT HARI BAPA..
ianya juga seerti dengan
HAPPY FATHER'S DAY..
depend la camne pon korang nak wish ABAH korang ye...

sbnrnye..haku pon tak wish lagi...
apekah?? ahahahah...ayahda yg bz kah anakda nya??
tapi mmg nak wish...t lah dulu..
maybe pas post entry nih... (yelah tuh..)

di hari yg penuh syahdu nih...
tingin haku mau bersajak...eh bkn lah..puisi...
ntah...ahahahaha.....
untuk bapak..silap..ABAH ku..
TUAN HAJI JAMALUDDIN BIN AHMAD...


.....................................................

semasa kecil...aku dimanja kan...
diberi limpahan kasih sayang...
yg melimpah ruah... (full tank!)
tidak perna merasa kosong akan jiwa ini...
dengan kasih sayang dari abah....

sehingga darjah 3 (jika tidak silap)...
aku masih di dukung oleh abah...
abah kurus je..tp beliau larat angkat aku...
ye....dulu aku kurus!! jgn risau!!

aku anak perempuan yg terakhir...
comel...mestilah abah sayang...
owh...abg2 dan kakak2 juga abah syg...
walau mereka kurenggggg comel sket...
ahahahahah.....

seingat ku....aku tidak pernah dipukul..
di cubit apatah lagi... (seyes)
mungkinkah kerana aku tidak nakal??
ye...aku mmg budak baik.... (^_^)

dulu abah guru besar di SRK Gombak 2..
sgt baik dan disayangi oleh sume....
aku lebih2 lagi...selalu dtg lambat...
dibenarkan?? perhimpunan dah nak abis kot..
sbb abah yg lambat..ahahahah...lepas~


abah tak suke makanan kat luar..gerai...restoran...
kami mmg tidak dibesarkan dgn 'makanan beli' nih...
99% makanan abah mesti mak yg masak!!
now anak2 dia pon dah boleh masakkan...
tp bukan aku lah~~

no fast food...itulah abah....dikhuatiri kehalalan nya...
cake pon mesti org melayu yg buat..!!
ayam pon mst dia yg sembelih...
itulah abah saye!!
sgt cerewet dlm hal makanan...
untuk memastikan ianya HALAL!!

byk gi nak cite pasal abah...next time la ye...
tgh wat proposal urban design RKK Petaling Jaya..
agak bz lah ye....
neway...saye terlalu sayang abah saya....

TQ diatas pengorbanan abah kpd saye!! sayang abah!!



7 comments:

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

sampai besar die comel. ;D

Hunny said...

Nona,
Kakak dia lagiiii chomelll..:) seyes!!

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

heheh, tau dah.
akak die sorang ni mmg comel.
tp korang sume mmg comel lah!

~mellankolia~ said...

aish...perasan di belog saye pula cik bunny..eh silap..hunny..
hehehehe...

nona : makaseyhhhh....

Faisal Admar said...

hehe i pun belum wish... nak beli apa ek?

Kamil Hasan said...

sbb 2 adek aku lah aku sll kene pukul ngn abah..tp dah besar xigat jase abg die backup adek2 die..huuu

~mellankolia~ said...

kejamnye cik kamel ckp camtuh!!! xnak kawan~