11 April 2010

KeMeNanGaN Yg BkN MiLikKu..

tak boleh tido..NGANTOK..
malas menguasai..
nak berbelog lagi lah..
tapi AKU maseh teros menaip..
dan menaip..

kemenangan NOGHOGHI malam tadi
memang puas hati..menjerit aku di CAFE
pedulik la brader2 nak dearing2..
hade aku KESAH??ahahaha...

ha..memang la bkn Negeri tanah tumpah darah aku..
tapi kan tanah ADAT..
eh..takde kaitan kot..ahahaha..
yelah..tapi aku suke jugak..

walau GOAL KEEPER kedah tu kacak plak..
tapi hati aku menyokong N9..ahahaha..
yelah..org SELANGOR kan..
tak masuk FINAL plak..nompang je lah..

igt g KODAH kalahkan SELANGOR 2 tahun lepas..
AKU nyokong SELANGOR bermatian kat satu restoran nih..
time tu aku bkn kat selangor..
tapi kat LANGKAWI ok..(kan ke KODAH tu)..shengal~

dikelilingi penyokong kedah di situ..
aku gagah menyokong SELANGOR bersendirian..
bile red giant gol, aku jerit kaw2 plak..
skali kalah seyh..kne la BUUUUUUUU..! dem..

tu la kot sbb utama aku tak nyokong KODAH mlm ni..
tp itu tak penting pon..aku nak SELANGOR masuk final..
rindu seyh nak nyanyi lagu BOLA selangor kat stadium..
waaaaaa~~ (lirik spt di bawah)

merah kunin lambang kejayaan
SELANGOR melangkah kejayaan
gemuruh sorakan menggegarkan
kemenangan disambut dengan kesungguhan

kecemerlangan, kecemerlangan,
kecemerlangan jadi kenyataan

merah kunin keberanian menempuh segala halangan
sekali melangkah buktikan kemampuan
SELANGOR DARUL EHSAN
SELANGOR DARUL EHSAN~~

ok2..kalu salah pon lirik tu maapkan aku..
dah lame kot tak dgr..ahahaha..
walau pape pon PIALA MALAYSIA makin maju seyh..
KODAH and NOGOGHI pon menang tipis je..
dua2 same hebat..tahniah!! hahahaha..

*..seyes aku windu RED GIANT..*




2 comments:

Nona Nadzirah Si Sarkastik said...

hebat!~ menang naseb je tu..hehe

~mellankolia~ said...

haah kot..sbb abg helmi la tuh poyo sgt..kalu tak blm tentu g nogori menang tuh..