09 March 2010

BerSosiaL DaN BerkEbuN..!!


Ahad pagi yg hening TEMPOHARI..eh hening ke? sgt PANAS sbnrnye saat itu..aku sgt bahagia bangun lewat..wahhh..hari sabtu (semalamnye) ke
Kg. KongKong..ade program University Social Responsibility 2010..mst lah sgt penat..aku bknlah pegi picnic ke hape..daku bergotong-royong dan bersosial dgn penduduk di sana..mulianye hati ku..hua3...seyes sgtttttt besh..

Enjoy gler walau sesungguhnye penat dan sakit
tangan mengangkat mozek..diulang MOZEK..saiz bkn calang2..ade gak yg 2ft X 2ft..ok, aku dan gadis2 yg lain itu sgt gagah!! Korg kne akui kenyataan ini..! Kalau nk dikire tdapat beratus2 mozek yg perlu kami angkat(alihkan) dan kami berjaya!!! Ade juga lelaki2 gagah turut membantu..hua3..kite mmg pasukan yg terBAEK la...~~

Oleh disebabkan mozek tersebot, sampai hari ini (selasa), tgn aku masih berasa
lenguh..nk angkat tgn pon sakit, nk pkai baju pon rase bisa2..kitorg memilih kwsn MASJID Kg. KongKong, kalo korg pon mst pilih masjid gak kn? Bajet just lipat telekung, sapu sampah, paling kuat pon cuci toilet la kan..gler terpesong ah...mmg berbeza dgn ape yg kami pikiaq kan..last2 kne angkat MOZEK...apekah..kami gadis kot..keje tu patot utk 20org lelaki ok..tp seyes, kitorg mmg POMPUAN GAGAH!! Kambate!!

..tade pic utk aku kongsi lah...ahahahah...

Disebabkan keletihan yg teramat ini..aku bangun agak lewat pada hari ahad (kalu tak letih pon bangun lewat gak kan...) Lame gak nak amek feel utk teruskan kehidupan..Duduk dpn laptop..ON..tggu loading...pasang lagu...termenung..nmpk plak awek2 Kaktus yg abg aku belikan mase dia g Cameron ritu..makasey abg amil..cian kaktus2 tersebut..aku tak sempat mau layan mereka..jadi aku mau mulakan hari aku dgn membuang mase bersama mereka..


inilah Cek Kaktus Saye!! senyum..senyum...
sbnrnye ade 7,,tp satu sudah mati..baru 2mggu sudah mati di tgn haku..cehhh!



inilah tempat aku berkebun..hahahaha...bersepah2 meja aku..demi Cek Kaktus!
aku telah menggembur..tambah tanah dan siram mereka dgn penuh kasih syg!!



Aku ase mereka sdg tersenyum..kan??kan??


pastu haku biarkan mereka dapat ape yg dorg patot dapat..CAHAYA MATAHARI..
mesti mereka bahagia bermain panas!!


zoom sket..tgk wajah bahagia mereka..teruskan idop!! jgn mati semasa di tgn aku..tlglah..
t kwn2 kate aku takde ciri2 wanita..!!kaktus pon tak reti jaga..ahahaha..

....wahhh..ujung mggu dgn aktiviti yg sgt berpekdah..aku bangga dgn diri sendiri...!!



2 comments:

maffluv said...

tangan ko x ssuai berkebun.. huh

~mellankolia~ said...

tapi seyes tgn aku lebih gebu dr tgn anaroxia ko tuh..huhuhu..