07 January 2010

kau pergi jua..~~

tiz post are dedicated to dayang jamaiyah..
heh..mesti die dah bahagia berjauhan dari kami..
tp..kompem bosan sbb kitorg dah tak ganggu idop die lagi..

i jupe die mase masuk dip dulu..dah 3tahun kami bersama..
dah selalu gak bersekongkol dalam aktiviti merumble beshday2 boy or gul..
we playing togather..men baling seliper..futsal..uno kad..dan mcm2 g..

sampai ke digree kami masih bersama..
tp..die kne g sbb dah dpt keje..and die memilih to be women!!
ahahahah..jauh di sarawak nun..selamat menjadi T.A my fwen..
ntah bile kite akan bertemu lagi..
lautan memisahkan kita..tapi jarak bkn pengakhir persahabatan ini kan?

owh..aku tak menanges semasa menghantar kamu di airport..
bkn kerna aku tak syg kamu..atau aku terlalu egois??
sesungguhnye aku merasa kehilangan itu..
ala2 lagu anang 'separuh jiwaku pergi'..

oklah..kamu tahu betapa kami syg kamu..
ktrg rumble kamu buat kali terakhir mlm itu..
sepuas hati kami..sbb lpsni kami xdpt bermain dgn kamu lg..
maaf..itu tanda syg kami pd kamu..ahahahah..

so pic2 kat bwh ni saat2 terakhir kite bersama sblm kamu terbang..

senyum..selagi boleh..pdhl mata mereka dah merah kot..

dyg bg speech for da last time in studio..we'll miss ya..


time ni pon dah merabak dah masing2..
aku ttp da one and only yg terkecuali drpd aktiviti itu..


neway yang...good luck in ur future undertaking..
itu adlh hidup yg kamu pilih..jln yg berbeza dgn kami..
tp kite masih seiring..
jgn lupe ktrg...muahhhhhhhhh..!!!
luv ya...

No comments: