15 November 2010

Aku Scandal = Tunangan Org!!

Kamu...
Owh..kisah cinta yg tlah luput... ia dah lama berakhir...
Dia temui CINTA SEJATI.. akhirnya...
Tak sangka dia mendahului...

Dulu,
Kawan sekelas...?? Apa barang main cinta!!
(itu boleh dijadikan moto idop ku pd waktu dlu)
Ahahaha...jadi dia hanya SCANDAL~
bkn kekasih..bkn juga musuh..
TEMAN TAPI MESRA~ tepat!!

Kite kenal masa di POLIMAS dlu..
umor masih mentah 17tahun kan?
Now dah 23 tahun pon... dah lame jugak..
tp kite masih berkawan lagi...
cume tidak lagi SCANDAL~

Tiada siapa tahu bila ia bermula dan berakhir..
Hny kami berdua yg tahu...
Tp ia penah singgah kejap dlm hati lah!!
Teman yg mesra...dia kini berpunya....
Tak lama..tp ckup utk wat aku rase nostalgic..
lepas aje dpt tau berita itu...

Kamu,
Skrg dah ade status baru...
Walau masih bujang, tp TUNANGAN ORANG!!
Haissshhh.... bkn kecewa...sgt terkejot woiiiii!!!

Kamu,
Sgt PLAYER pd masa itu.. same aje dgn aku...
Masing2 tunjuk hero tayang mamat n minah baru..
Kite berlumba2 kan?? Ahahaha...
Sgt kebudak2an... tp seyesly FUN...
Sgt MARKET ye aku waktu itu...ahahahah...
Ops jgn slh fhm...aku bukan buaya tembaga...
Hny suka berkawan dgn ramai org...

Eh Kamu,
Tak sangka akan setia pd kali ini..
Cinta hatimu pnh kamu kenalkan padaku..
Tak sangka..mmg tak sangka kamu serius kali ini!!
Dem~ ahahahah...

Tak cemburu tp sgt kecil hati...
Berita pertunangan itu ku tahu dr kwn2 lain...
(sbb awek ko remove aku dr friendlist kan?? ahahaha)

Kamu,
Takpe... moge bahagia sentiasa..
Dan jgn pnh isau sbb saye juga dah ade yg teristimewa hape...
(kamu mst tak sangka aku masih bersamanya...ahahahahaha..)
Sorry terlewat katakan ini..
"TAHNIAH..."

Terima kasih juga katakan ini padaku...
"Ko ttp dlm hati aku spnjg hayat aku"
Walau pon slps kamu jd tunangan org!!
Rase berharga plak tiba2....

(p/s : Mr. Syg...jgn marah ye... 143)



Credit for Adah..TQ utk khabar itu... SMS dr Adah dan aku (versi stlh diringkaskan...)

Adah : Mel, ko tawu kan ***** dah bertunang??
Aku : Haaa?? seyesly tak tawu...bilekah??
Adah : Mase besday dia ritu...
Aku : Eh besday ***** dah lepas ke?? Bkn skrg baru bln 10 ke??
Adah : Weyh aku tawu la ko bz gler...tp takkan bln pon dah lupe..Now bln 11 la!!
Aku : Adeh..~


Mase dpt msg minah ni aku tgh layan movie...Marathon 2 muvi..non stop...dgn Ana and Syafa..
2 cite bodo aje...tp murah hny rm10 jeee...
Gangguan mental la jugak..Sampai losing my Kunci Motor!! Mls nak cite psl tu..next time lah! Hehe...




8 comments:

MaflizaMahadi said...

aku tau dia sapa mel.... cicak kobeng hitam kan...wahhhahha...ok la 2...benda baik kn.. dr jadi benda bukan2 nanti...kan susah...
cuma mmg ko perlu rasa sedey sbb ko scandal xtau pape.. :P

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

wow! be strong yeah! hohooh..!

::mellankolia:: said...

maf : yup2..bagoslah.. dia dah jd pencinta yg setia..dah bkn hny perosak anak dara~ eh..tak2... dia baekkk~ hehe

::mellankolia:: said...

fendy : yay...i lepak aje.. sbb i ade yg lbh baik hapeee~

MaflizaMahadi said...

ada yg lebey baik?? ssuai la... klu nk dbandingkn ngn tunangn org 2... hurmmmm.. awk pilih kl tower dr klcc ea... huhuh

::mellankolia:: said...

haruuuussss~ yg penting jujur iklas dan bertanggungjawab~

Hunny said...

Cik Ann pun tau... Mamat skema tu... Biasalah lelaki kalau kecewa, sampai bila2 dia tak kan cakap dengan kita, walaupun 'ko tetap dalam hati aku sepanjang hayat".. apalah!

::mellankolia:: said...

ahaha...yup2.. kalu dia yg kecewakan org, pandai plak nak wat2 manis gula kan....